Lotto
Mercedes
Dynafit

Biegi kwalifikacyjne do V edycji w 2021r.

W latach 2017-2021 (do dnia zapisów na BGT 2021) należy zebrać:

  • 9 punktów ITRA w maksimum trzech biegach. Wszystkie biegi muszą mieć przyznaną wartość w skali górskiej „mountain level” przynajmniej 4, ALBO

  • 8 punktów ITRA w maksimum dwóch biegach. Oba biegi muszą mieć przyznaną wartość w skali górskiej „mountain level” przynajmniej 4, ALBO

  • 6 punktów ITRA w jednym biegu. Bieg musi mieć przyznaną wartość w skali górskiej „mountain level” przynajmniej 8.

Biegi z przyznaną punktacją ITRA znajdują się na stronie http://i-tra.org/

Wartość punktową biegów górskich, które nie mają przyznanych punktów ITRA, mierzymy tym samym wzorem, tj. do długości trasy w kilometrach dodajemy przewyższenie w metrach i dzielimy przez 100. W zależności od wyniku, wartość biegu wycenia się według punktacji:

1 punkt dla wartości pomiędzy 25 a 39,
2 punkty dla wartości pomiędzy 40 a 64,
3 punkty dla wartości pomiędzy 65 a 89,
4 punkty dla wartości pomiędzy 90 a 139,
5 punktów dla wartości pomiędzy 140 a 189,
6 punktów dla wartości powyżej 190.
Np. wycena biegu o długości 80km z przewyższeniem +4000m wyniesie: 80+4000/100=120, czyli 4 punkty.
Z tych biegów należy zebrać bezwzględnie minimum 9 punktów.

Punkty za biegi w skali ITRA można łączyć z biegami nie punktowanymi w skali ITRA. Nie przyznajemy punktów dwa razy za ten sam bieg - nawet ukończony w dwóch różnych latach. W zestawieniu można mieć MAKSYMALNIE JEDEN tzw. bieg wirtualny z 2020r.

Zawodnicy, którzy ukończyli I, II, III lub IV edycję Biegu Grania Tatr są zwolnieni z konieczności zebrania punktów kwalifikacyjnych.

Życzymy powodzenia w treningach i losowaniu :)
Organizatorzy

Starsze Newsy

Lista startowa

Lista startowa

Formularz zapisów

Formularz zapisów

Tatrzański Klub Narciarski
TATRA TEAM
ul. Piłsudskiego 63A
34-500 Zakopane
NIP 7361600469
REGON 492921440

Kontakt z biurem

Justyna Żyszkowska

Media, marketing

Monika Strojny

Kontakt z biurem

Justyna Żyszkowska

Przygotowanie trasy

Mariusz "Gienek" Rogus

Media, marketing

Monika Strojny